Sztuka handlu w sieci

Warunki zakupu

Dostawa i sposób płatności.

Książki możecie Państwo otrzymać za pobraniem pocztowym, płacąc przy odbiorze, lub (przy wcześniejszej wpłacie na nasze konto) listem poleconym, albo paczką ekonomiczną.  Koszty przesyłki pokrywa zamawiający i zależne są od ilości zamawianych książek.

Możliwość bezpiecznej płatności PayU:
Płatność szybko trafia na nasze konto i możemy niezwłocznie wysłać towar.
PayU daje dostęp do wielu kanałów płatności, w tym płatności kartami.

 

Koszty wysyłki w Polsce:

  • Paczki pobraniowe, płatne przy odbiorze - Poczta Polska - 14,90
  • Paczki płatne kartą (Payu) lub przedpłata przelewem na konto - 10,80

PRZESYŁKA ZAGRANICZNA (EUROPA) koszt wysyłki Pocztą Polską:

  • Książki o łącznej wadze do 0,5 kg - 25,00 zł
  • Książki o łącznej wadze od 0,5  do 1 kg - 38,00 zł
  • Książki o łącznej wadze od 1 kg  do 2 kg -  68,00 zł
  • W przypadku zamówienia książek z przesyłką zagraniczną powyżej 2 kg. prosimy o kontakt z wydawnictwem (telefoniczny lub mailowy) celem ustalenia płatności i sposobu wysyłki.

Płatne na konto:

WAGROS ul. Międzyzdrojska 50-52, 60-456 Poznań

mBank:

82 1140 2004 0000 3502 5880 9871

Uwaga dla przelewów zagranicznych

 IBAN: PL 82 1140 2004 0000 3502 5880 9871   SWIFT-CODE: BREXPLPWMBK )


Czas realizacji

Na czas, w jakim otrzymają Państwo przesyłkę składa się czas przygotowania zamówienia (do 7 dni, jednak większość zamówień realizowana jest w ciągu 3 dni) oraz czas doręczenia przez pocztę.

Zamówienia w sklepie internetowym wydawnictwa można składać 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę, z tym, że realizacja zamówień dokonanych poprzez Internet w dni wolne tj. sobotę, niedzielę, święta rozpocznie się w najbliższym dniu roboczym.

Zamówienia płatne za pobraniem zaczynamy realizować natychmiast, gdy tylko do nas dotrą.

Zamówienia płatne przelewem elektronicznym zaczynamy realizować w chwili, gdy otrzymamy potwierdzenie o zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Faktury

Do każdej przesyłki dołączony jest zawsze jako dowód zakupu paragon fiskalny.

Jeśli chcecie Państwo otrzymać zamiast paragonu fakturę, prosimy o podanie w zamówieniu danych niezbędnych do wystawiania faktury VAT (dokładna nazwa firmy, NIP).

Zamawiający ma obowiązek zgodnie z aktualnym prawem skarbowym w momencie dokonywania zakupu zadeklarować poprzez podanie NIPu, że nabywa jako podatnik, a nie jako konsument. Nie podając NIP zostanie potraktowany jako Konsument, co oznacza, że niebędzie miał możliwości późniejszej zmiany charakteru zakupu, i nie będzie mieć możliwości  otrzymania faktury od Sprzedającego.

Odbiór Osobisty:

Możliwość odbioru osobistego: książki można odebrać w Poznaniu od poniedziałku do piątku w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Słupskiej 73 A w godzinach 9.00-15.30. Prosimy o wcześniejszy kontakt.

Jeśli macie Państwo jakieś pytania - prosimy o kontakt:

zamowienia@wagros.com.pl

       lub tel.: 061 84 88 297

       kom.:    609677345

Szczegółowe warunki zakupu znajdują się w REGULAMINIE w stopce strony.

 

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

 

Miejscowość, data

Imię i nazwisko konsumenta ….................................................................

Adres zamieszkania:

ulica/nr.......................................................................................................

kod/miasto …................/............................................................................

tel. kontaktowy: …...............................................

adres mailowy:  …..............................................            

"WAGROS" Ewa Rostek Krzysztof Rostek

Międzyzdrojska 50-52, 60-456 Poznań

tel. +48 61 8488297 lub 609677345

e-mail: rostek@wagros.com.pl

                                                                         

Oświadczam, że zgodnie z treścią Rozdziału 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827).

odstępuję od umowy kupna (wymienić produkt) ….......................................................... ................. ....................................................  nr. dokumentu sprzedaży   ................ ………

data sprzedaży :................................................ .............................................. Towar zakupiono na warunkach sprzedaży na odległość (warunki odstąpienia od umowy opisane na odwrocie)

za cenę brutto …................  .

Proszę o zwrot należnej kwoty na konto  nr   .......................................................................................................................................

lub w inny sposób (zaproponować).......................................................................................

                                                                                               

                                                       …................................................................

                                                                             podpis klienta

 

Uwaga: prosimy o dołączenie do przesyłki zwracanego produktu niniejszego podpisanego oświadczenia.

Informacja o prawie do odstąpienia od umowy (ZWROT TOWARU) w przypadku sprzedaży na odległość z udziałem KONSUMENTA.

 

1. Zgodnie z art 27. ustawy o prawach KONSUMENTA (Dz. U. 2014, poz. 827) KONSUMENT  zawierając „umowę na odległość” - ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny - w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie PRODUKTU (jeżeli produkt składa się z wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin rozpoczyna się od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, jeżeli umowa polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów - lub w przypadku usług lub umowy o innym charakterze - 14 dni od dnia zawarcia umowy, jednak jeżeli KUPUJĄCYM jest KONSUMENT, za wydanie kupującemu rzeczy sprzedanej uważa się jej powierzenie przez SPRZEDAWCĘ przewoźnikowi, gdy SPRZEDAWCA nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego.

2.  W przypadku odstąpienia od umowy KONSUMENTOWI przysługuje zwrot poniesionych kosztów. Jeżeli w czasie zawierania umowy KONSUMENT wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez SPRZEDAWCĘ - SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu KONSUMENTOWI poniesionych przez niego dodatkowych kosztów przewyższających najtańszy oferowany sposób.

3. Warunkiem dotrzymania terminu jest w tym czasie złożenie  SPRZEDAWCY oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Ważne jest również oświadczenie przesłane drogą elektroniczną – można skorzystać z niniejszego formularza- ale nie jest to obowiązkowe.  W przypadku złożenia oświadczenia w formie elektronicznej SPRZEDAWCA niezwłocznie prześle KONSUMENTOWI na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

4. Po przesłaniu oświadczenia KONSUMENT jest zobowiązany w terminie 14 dni kalendarzowych (liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy) odesłać produkt na adres do KORESPONDENCJI podany w danych SPRZEDAWCY - chyba że SPRZEDAWCA zaproponował, że sam odbierze PRODUKT. O dochowaniu terminu decyduje data nadania przesyłki. KONSUMENT jest zobowiązany opakować produkt w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem. 

5. KONSUMENT ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

6. SPRZEDAWCA w terminie 14 dni kalendarzowych  zwróci dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy od SPRZEDAWCY do KONSUMENTA. SPRZEDAWCA może się jednak wstrzymać z dokonaniem zwrotu płatności do chwili otrzymania zwrotnego rzeczy lub dostarczenia przez KONSUMENTA dowodu jej odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył KONSUMENT, chyba że KONSUMENT wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami. 

7. Bezpośrednie koszty zwrotu PRODUKTU do SPRZEDAWCY ponosi KONSUMENT

8. SPRZEDAWCA nie odbiera przesyłek wysłanych ”za pobraniem”.  Przesyłka zwrotna powinna być odpowiednio zabezpieczona przed  uszkodzeniem w transporcie.